2021./2022. mācību gada mērķis:
SKOLĒNS IZMANTO ATGRIEZENISKO SAITI SAVAS PERSONĪBAS MĒRĶTIECĪGAI IZAUGSMEI
Pirmsskolas mērķis | Sākumskolas komandas mērķis | Pamatskolas komandas mērķis | Vidusskolas komandas mērķis | |
Mērķis – vecumposmam atbilstošs | Skolēns, kurš ikdienā zina, ievēro un lieto sabiedrībā vispārpieņemtās kultūras un ētikas normas. | Skolēns mācās izmantot iegūto AS sava snieguma uzlabošanai | 60% 7.-9.klašu skolēni lieto dažāda veida AS savas personības izaugsmei. | 60% skolēnu izmanto dažāda veida AS, lai pilnveidotu savu sniegumu |
Konkrēts (materiālu veidi) | Atgādnes, vienoti uzvedības noteikumi kultūras un ētikas normu ievērošanai, 9 zelta uzvedības likumi | Dažādu prasmju SLA, pašvērtējumi pirms un pēc uzdevumu, pārbaudes darbu veikšanas, PUN elementi (plānošana- ko tālāk?) anketas | Dažādi AS veidi – Portfolio (apkopoti dažādi AS veidi atkarībā no SR) | SLA atgriezeniskās saites sniegšanai un izmantošanai Skolēnu pašvērtējumi Skolotāju izvērtējumi |
Izmērāms | Skolēna prasmju izvērtēšana atbilstoši SR, prasmju dinamikas apkopojums I, II semestra beigās, iegūto datu analīze. | Katrs skolēns ir veicis savu prasmju novērtējumu un prot par to sarunāties | 60% izmanto – augšupejoša sekmju dinamika Aptauja par AS lietošanu – sākuma un beigu mērījums Skolēnu Portfolio ievietoti SLA | Mācību gada beigās vismaz 60% skolēnu ir uzlabojuši savu sniegumu, izmantojot saņemto AS. |
Sasniedzams | Mācību gada beigās skolēns ir uzlabojis savas sociālo zinību prasmes. | Mācību gada beigās skolēnam ir sava snieguma aprakstu, pašvērtējumu apkopojums | Skolēni izmanto SLA Skolotāji plāno AS, sniedz AS. | skolēni prot novērtēt savu sniegumu un izmanto piedāvāto AS, lai to uzlabotu |
Būtisks skolēnam/ skolotājam | Skolēns kļūst atbildīgs, izjūt cieņu pret citiem, ikdienā ievēro sabiedrībā vispārpieņemtās kultūras un ētikas normas. | Katrs skolēns iegūst informāciju par savu sniegumu, novērtē, plāno savu darbību, lai uzlabotu sniegumu. Skolotājs izmanto dažādus FV rīkus, lai .sniegtu AS skolēnam procesa un pašregulācijas līmenī un uzlabotu mācīšanu. | Jaunā vērtēšanas pieeja skolēna izaugsmei – FV nozīmīgā loma 1.; 4.; 7.; un 10., klasēs. | Skolēni attīsta pašvadītās mācīšanās prasmes Skolotāji motivē skolēnus sistemātiski un mērķtiecīgi izmantot saņemto AS |
Noteiktā laikā paveicams | Mācību gads | Mācību gads | Mācību gads | Mācību gads |
Sākuma mērījums | Skolēna prasmju vērtēšana atbilstoši kritērijiem. | Anketa | Aptauja par AS saņemšanu un lietošana | Veic pašvērtējumu Skolotāju izvērtējums |
Process | Skolēnu darbības vērojumi. | Ikdienas vērojumi | Stundu vērojumi, darba grupas (skolotāju komandas) sanāksmēs pārrunātie, dotie dati (darbi, pašvērtējumi, AS veidu apkopojums) | Mācību stundu vērojumi ar dažāda veida AS sniegšanu. AS plānošana skolotāju komandas sanāksmēs |
Noslēguma mērījumi | Skolēna prasmju vērtēšana pēc izvirzītajiem kritērijiem. | Anketas, skolēnu darbi | Aptauja. Pašvērtējumi Skolēnu darbi Stundu vērošanas rezultāti Dinamikas rādītāji e-klasē Skolēnu Portfolio | Veic pašvērtējumu Skolotāju izvērtējums |