Apsveicam!

 

 

Erasmus+ programma Vecumnieku vidusskolā

Vecumnieku vidusskolā īstenotās Erasmus+ programmas Pamatdarbības Nr.1 (KA1) skolu sektora projekta  “Satura un valodas integrētās apguves pieejas pielietošana, veidojot efektīvas mācību stundas” otrajā posmā no 2018. gada 11. jūnija līdz 16.jūnijam Itālijā, Florencē notika pedagogu profesionālās pilnveides kursi “Klasvadības risinājumi skolotājiem- jaunas metodes, efektīvas motivācijas, sadarbības un vērtēšanas stratēģijas”. Kursus projekta ietvaros apmeklēja Vecumnieku vidusskolas direktora vietniece izglītības jomā, ģeogrāfijas un angļu valodas skolotāja Ingrīda Tamane.

Kursu organizatori ir EUROPASS Teacher Academy, kas piedāvā dažāda satura augsta līmeņa profesionālu pedagogu tālākizglītību sešās dažādās Eiropas pilsētās.

Kursu mērķis bija iemācīties jaunas metodes klasvadībā, skolēnu motivācijas paaugstināšanā un sasniegumu vērtēšanā, izmantojot  jaunākos informācijas tehnoloģiju rīkus klasvadībā. Tika apgūtas prasmes meklēt, atlasīt, kritiski vērtēt informāciju bezgalīgajās Google un Youtube dzīlēs, iepazītas un izmēģinātas jaunas aplikācijas- Socrative, Edmodo, Pinterest, Studystack u.c., kas efektīvi izmantojamas mācīšanas procesā, padarot to mūsdienīgu un skolēniem interesantu. Sadarbojoties ar kolēģiem no Itālijas, Slovākijas, Polijas un Somijas izglītības iestādēm, kursu dalībnieki izveidoja vairākus nodarbību scenārijus, kurus varēs realizēt savās skolās un klasēs jaunajā mācību gadā.

Ka pievienotā vērtība pedagogu kursiem ārzemēs ir satiktie un iepazītie kolēģi, personīgie kontakti, sarunas par skolotāja darbu un misiju, neatkarīgi, kurā zemē un kādā valodā tā tiek veikta.

 

Ingrīda Tamane

 

Projekta trešajā posmā no 2018.gada 16.jūnija līdz 21.jūnijam Itālijā, Terračīnā norisinājās profesionālās pilnveides kurss skolotājiem “Multimediju mācīšanās vide: kā pielietot modernās tehnoloģijas, lai veicinātu mācīšanās un mācīšanas procesu”. Kursus apmeklēja Vecumnieku vidusskolas informātikas skolotājs Jēkabs Klīdzējs.

Kursu mērķis - izpētīt dažas viegli pielietojamus piemērus, tādus kā virtuālās laboratorijas, virtuālo realitāti, izglītojošas spēles (digital storytelling) un robotiku, lai sekmētu mācīšanu un mācīšanos. Tuvāk tika apskatīti dažādi stundu veidošanas piemēri un stundā izmantojamās metodes, programmējot, izmantojot Scratch, Arduino aplikācijas, 3D virtuālās realitātes programmatūru un citas mobilās aplikācijas.

Kursu laikā man bija iespēja apmainīties pieredzē ar pedagogiem no dažādām Eiropas valstīm. Šis bija vērtīgi pavadīts laiks, apzinoties, cik daudz esam sasnieguši pašu mājās, kā arī iezīmēt pieaugošo informācijas tehnoloģiju lomu izglītības procesā.

 

Skolotājs Jēkabs Klīdzējs